28 Şubat 2013 Perşembe

Rüyalar gerçek oluyor! (Dreams come true!)

Yıllar İtalyanca Aşk Başkadır kitabıyla başladı herşey. İtalyancaya karşı bir merak uyandı içimde. Epey bir kelime öğrenmiştim kitabı okurken, can sıkıntısını giderecek iyi bir yoldur demiştim kendimce. Pek çok girişim gibi bu da yarım kaldı zaman içinde. Sonralarda çoookk sonralarda İtalyancaya pek çok açıdan yakın bir dil olan İspanyolcaya merak saldım, bu defa biraz daha kararlıydım. Kitaplar aldım, dil öğreten siteler buldum çok çalıştım taa ki Erasmus ile Polonyaya gidene kadar. Bilgisayarım olmadığından kursa devam edemedim ve kitapları bavuluma yük etmek istememiştim. Polonyadayken  Lehçe öğrenmeye başladım bayağı da ilerlettim işi. Ama sonuçta hep yarım kaldı dil öğrenme çabalarım.

Bugün, İspanyolca girişimine son verişimin üzeinden 4,5 yıl geçmişken yazın ispanyaya gitmek için plan yapmaya başladım=) Biletimi aldım, otelleri araştırdım ve seyahatime 5 ay var daha. Yani İspanyolca öğrenmek için harcanacak 5 kocaman ay=) Bu defa biliyorumki girişimim yarım kalmayacak ve biliyorum ki gittiğimde ispanyolca konuşmaya başlamış olcağım=)  İçim kıpır kıpır aşık olmak içim yuttuğum tırtıllar seyahat aşkıyla kelebek oldular midemde uçuşuyorlar=))

Buraya ilk geldiğimde Allah belamı verdi diyordum ama sanırım çok büyük nankörlük etmişim. Para harcicak ve zaman geçirecek birşeylerin olmaması yarım kalan hayallerin gerçeğe dönüşmesini sağlıyor. Beni affet Allah'ım, çok şükür ki burdayım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder